پک شماره دو Cuba

عطر و ادکلنپک آرایشی بهداشتی

پک شماره دو Cuba یکی دیگر از انتخاب‌های لوکس و حرفه‌ای است که داخل آن، چهار محصول پرطرفدار خودنمایی می‌کند. رایحه‌های عالی و ماندگار ادکلن کوبا و اسپری بدن آن، برای هر شخصی می‌تواند بهترین هدیه باشد و با دیدن پک بسته بندی به شوق آید. در واقع خرید پک شماره دو Cuba هم انتخابی به صرفه است و هم گزینه‌ای برای هدیه دادن.

شناسه محصول: SB-17
برچسب ها: ادکلن عطر و ادکلن کوبا برند:

توضیحات

معرفی پک شماره دو Cuba

پک شماره دو Cuba یکی دیگر از انتخاب‌های لوکس و حرفه‌ای است که داخل آن، چهار محصول پرطرفدار خودنمایی می‌کند. رایحه‌های عالی و ماندگار ادکلن کوبا و اسپری بدن آن، برای هر شخصی می‌تواند بهترین هدیه باشد و با دیدن پک بسته بندی به شوق آید. در واقع خرید پک شماره دو کوبا هم انتخابی به صرفه است و هم گزینه‌ای برای هدیه دادن.

ویژگی‌های پک شماره دو Cuba

ویژگی‌های هر کدام از محصولات پک شماره دو Cuba به شرح زیر است:

  • افتر شیو 100 میل
    افترشیو 100 میل یک محصول فوق العاده برای آقایان است که حس طراوت و جذابیت را ارائه می‌دهد. از این ترکیب برای اصلاح روی استفاده می‌کنند که حس تازگی به پوست می‌بخشد و از خشکی و بروز حساسیت بعد از شیو جلوگیری می‌کند.
  • ژل شوینده 200 میل
    از دیگر محصولات محبوب بهداشتی پک شماره دو کوبا می‌توان به ژل شوینده 200 میل آن اشاره کرد. این محصول برای شستشو روزانه صورت استفاده می‌شود و پوست را از هر گونه آلودگی، گرد و غبار و باکتری پاک می‌کند. همچنین بدون آسیب رسانی به پوست، سلول‌های مرده را از بین می‌برد.
  • اسپری بدن 200 میل
    اسپری بدن کوبا با رایحه جذاب مردانه طراحی شده است که پخش بوی بالایی دارد و بسیار انرژی بخش است. این محصول برای استفاده روزانه پیشنهاد می‌شود و انرژی را دوچندان می‌کند. همچنین موجب افزایش اعتماد به نفس و خوش استایلی می‌شود.
  • ادکلن 35 میل و 100 میل
    ادکلن 35 و 100 میل کوبا در این پک جز انتخاب های بی نظیر برای آقایان خوش استایل است که تمایل دارند خوش بو بنظر رسند. مدل جیبی پک کوبا بسیار به صرفه است و می‌توان آن را همراه خود برای تمدید عطر داشته باشید. مدل 100 میل نیز برای مهمانی و قرارهای خاص پیشنهاد می‌شود.

آشنایی با برند کوبا

برند CUBA یکی از برندهای معتبر در حوزه تولید عطر و ادکلن‌ است که محصولات خود را از سیگار برگ کوبایی عرضه می‌کند. این شرکت در سال 2015 فعالیت خود را آغاز کرد و با الهام گرفتن از عناصر طبیعت، رایحه‌های خاص خود را رونمایی کرد. در حال حاضر، ادکلن‌های کوبا در دو دسته، 10 کد 100 میل و 4 کد 90 میل ارائه می‌شود.
پک شماره دو Cuba نیز محصولی کاربردی برای آقایان، با عطر و ادکلن‌های منحصر به فرد دیزاین شده است.

اطلاعات بیشتر

برند

Cuba

هنوز دیدگاهی داده نشده است

اولین نفری باشید که دیدگاه می کند “پک شماره دو Cuba”